Join Now! Forgot My Password
tmeet - Forum - im impressed
Discussion Forum Index / Love, Sex and Relationships / im impressed
Pages: - [ 1 ] -
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 04:12 PM

  i knew nothing about this site until a few minutes ago and my lovely , amazing boyfriend joined before i did and he actually put his status to "taken"


wow....i totally trust him 200% now
ilu, sugarpants
 
   
deadmarsh28
31 / Male

Posts:303
Rank: God
Posted: April 23 2006 at 04:14 PM

  good, but its too bad that i told you b4 he did about this site, but did you ever thing that maybe he put taken cause there are those slut chicks who wanna bang a guy with a gf?
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 04:16 PM

  could be
i'll live in ignorance for now
 
   
deadmarsh28
31 / Male

Posts:303
Rank: God
Posted: April 23 2006 at 04:26 PM

 
  Quote: jasper
  could be
i'll live in ignorance for now


naaaaaaa, seems like hes a good guy from what you say
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 04:26 PM

 
  Quote: deadmarsh28
 
  Quote: jasper
  could be
i'll live in ignorance for now


naaaaaaa, seems like hes a good guy from what you say


not seems...is
 
   
deadmarsh28
31 / Male

Posts:303
Rank: God
Posted: April 23 2006 at 04:34 PM

  where is everyone?
 
   
SeXy_SaShKa
41 / Female

Posts:143
Rank: Addict
Posted: April 23 2006 at 06:01 PM

  haha wowww how honest of him...lol
how long have u guys been together
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 07:10 PM

  a couple weeks
 
   
Z24_4_Life
30 / Male

Posts:379
Rank: God
Posted: April 23 2006 at 09:58 PM

  ahahaha
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 09:59 PM

 
 
   
TanZ666
27 / Male

Posts:62
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 10:14 PM

  Pwnt, a couple weeks? how long have u known him for that u instantly invest 200% of ure trust into him?
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 10:22 PM

  a while
but time isnt the issue here...its the fact that he had the option to mack girls off here and do sleeze things...but he didnt
i think its sweet
 
   
TanZ666
27 / Male

Posts:62
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 10:22 PM

  u think ure gonna be with him for a long time?
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 10:26 PM

  i'd think so
we got along famously before we started dating
no complaints now...
but one never knows these things...just have to live them
 
   
TanZ666
27 / Male

Posts:62
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 10:27 PM

  very tru, me and this girl just broke up like a few months ago, 4 days short of a year... apparently everything that happened withen that 11 months was absolute bull shit LMFAO it was quite entertaining....
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 10:32 PM

  oooo....ouch
 
   
TanZ666
27 / Male

Posts:62
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 10:33 PM

  heh, well it turned out better for me in the end still Lol I can laugh at the situation.. she cant HAHAHA
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 10:35 PM

  well thats good for you then
 
   
pizdetz
31 / Male

Posts:581
Rank: God
Posted: April 23 2006 at 11:33 PM

  the fact u both joint already means something.
 
   
jasper
32 / Female

Posts:92
Rank: Senior
Posted: April 23 2006 at 11:44 PM

  yeah...we're nerds
 
 
Pages: - [ 1 ] -
Untitled Document