Join Now! Forgot My Password
tmeet - Forum - What Name Brand Clothes do u like?
Discussion Forum Index / General Discussion / What Name Brand Clothes do u like?
Pages: Previous Page - [ 1 2 3 4 5 ] -
   
romaa
28 / Male

Posts:462
Rank: God
Posted: February 02 2007 at 10:12 AM

  winners + GAP, cheap much, iz good, izzz goooood!
 
   
faded9
30 / Female

Posts:1043
Rank: SuperGod
Posted: February 02 2007 at 01:29 PM

 
  Quote: Karinka
 
  Quote: faded9
  just because i buy a shirt for 40 doesnt mean it isnt as good as one for 90 i am just smarter and save my money for more useful things in life. no point in usig my money for some fucking 150 jeans when i can get them on sale for 20-50 bucks same fucking quality and they last me just as long


k u cant compare the quality of 20$ clothes with 150$...theres a huge difference in quality! ex: i needed to buy black pants for uniform at school so i thought wtf ill just go to urban behaviour/planet and buuy a pair for 30$ and that will do.... mhm the price corresponds to the quality..month later they rip..compared to the guess pants that will last u so much longer and just 50$ more expensive...

trust me my jeans that cost me 50 bucks last just as long as the 150
 
   
faded9
30 / Female

Posts:1043
Rank: SuperGod
Posted: February 02 2007 at 01:30 PM

  i like to save,,,you have to have hook ups
 
   
faded9
30 / Female

Posts:1043
Rank: SuperGod
Posted: February 02 2007 at 01:36 PM

  [quote=sekceenikki1well dats not that true...i mean look at TNA pants...yeh they r nice...but they r also like $90 or so...AND the quality may look nice..but...it doesnt last that long...eventually u get lil puff balls on the pants n the stitching starts to come out or sumthin..i';ve seen it happen to many ppl...SOOO expensive clothing isnt always the best choice [/quote]

aritiza(tna)is the biggest rip off store, they sell tees with band logos for like 60 bucks when i can get the exact same shit at bluenotes for 20 bucks and they ARE THE SAME QUALITY
even tho i did buy a bag from tna for school
 
   
TOLSTI
28 / Male

Posts:461
Rank: God
Posted: February 02 2007 at 02:48 PM

 
  Quote: BigBoi
 
  Quote: TOLSTI
  anything over 200 bills


200 bills means $200,000.... ...1 bill=$100 wat an idiot


just becuz i made a mistake dunt eman u have 2 tell me this and i quote " yoo...look at what i said in the "what brand name clothes you wear" and tell what u think. " and try 2 rub it in ma face.... . 1st off who da fuk are u? 2 even correct me? or think that u can talk shit like dat and get away wit it. how BIG OF A LOOSER DO U HAVE 2 B 2 like even think of dat get afuken life...
 
   
TOLSTI
28 / Male

Posts:461
Rank: God
Posted: February 02 2007 at 02:49 PM

  correct me ina forum if u must but dunt go on ma profile and make me go 2 the forum so i can c ma mistake i cant belive sum 1 would actually even waste time on dat...
 
   
Moscow_style
28 / Male

Posts:264
Rank: God
Posted: February 02 2007 at 03:26 PM

 
  Quote: BigBoi
 
  Quote: TOLSTI
  anything over 200 bills


200 bills means $200,000.... ...1 bill=$100 wat an idiot


Accually its only $20,000 not $200,000
 
   
deleted
41 / Male

Posts:0
Rank: Slave
Posted: February 02 2007 at 03:30 PM

  cool
 
   
TOLSTI
28 / Male

Posts:461
Rank: God
Posted: February 02 2007 at 04:43 PM

  thats not even the point tho like i dunt kno wat 2 even say.... lmao and who da fuk do u think u are calling me an idiot u fuken prik?
 
   
FrUiTyRuTi
26 / Female

Posts:594
Rank: God
Posted: February 02 2007 at 06:52 PM

 
  Quote: sekceenikki1[quote=FrUiTyRuTi
  tak important lesson in life Be CHEAP lmao I have to agree with faded and Nikki its w.e looks nice (hopefully cheap) lmao I shouldnt be answering this forum eatherway hahaha I'm the cheapest jew ever QUEEN OF cheap and I meen CHEAP! lmao but its VERY nice!! U have extra money on stuff like food<3 a



WHOOHOO cheap is the way to go we gota go shoppin sum time haha [/quote]

yeh we should Today was cheap jew Day in promanade I was SO happy lmao Got stuff for SO cheap
 
   
DeSimone
30 / Male

Posts:14
Rank: Newbie
Posted: February 07 2007 at 02:16 PM

  Whatever fits lol!!!!!!!!!
 
   
sweetie_p16
26 / Female

Posts:15
Rank: Newbie
Posted: February 07 2007 at 05:40 PM

 
  Quote: romaa
  winners + GAP, cheap much, iz good, izzz goooood!


Gap is not cheap unless u consider a hoodie costing $80 2 be cheap...winners has different name brands it doesnt have its own brands btw.

Anyway, I like American Eagle, Hollister,Costa Blanca, TNA, Roots, Abercrombie & Fitch, Jean Machine and Guess!!
 
   
xxbeautiful7
25 / Female

Posts:1003
Rank: SuperGod
Posted: March 08 2007 at 11:52 AM

 
  Quote: sweetie_p16
 
  Quote: romaa
  winners + GAP, cheap much, iz good, izzz goooood!


Gap is not cheap unless u consider a hoodie costing $80 2 be cheap...winners has different name brands it doesnt have its own brands btw.

Anyway, I like American Eagle, Hollister,Costa Blanca, TNA, Roots, Abercrombie & Fitch, Jean Machine and Guess!!


jap much?
haha
<333
 
   
sweetie_p16
26 / Female

Posts:15
Rank: Newbie
Posted: April 03 2007 at 10:50 PM

 
  Quote: xxbeautiful7
 
  Quote: sweetie_p16
 
  Quote: romaa
  winners + GAP, cheap much, iz good, izzz goooood!


Gap is not cheap unless u consider a hoodie costing $80 2 be cheap...winners has different name brands it doesnt have its own brands btw.

Anyway, I like American Eagle, Hollister,Costa Blanca, TNA, Roots, Abercrombie & Fitch, Jean Machine and Guess!!


jap much?
haha
<333


lol....ummm....IM NOT A JAP!!!..u and ruthi keep callin me dat lol
<3<3
 
   
mariamariaa
26 / Female

Posts:2
Rank: Newbie
Posted: May 22 2007 at 08:42 PM

  whatever looks nice.
 
   
FrUiTyRuTi
26 / Female

Posts:594
Rank: God
Posted: May 23 2007 at 07:34 PM

 
  Quote: sweetie_p16
 
  Quote: xxbeautiful7
 
  Quote: sweetie_p16
 
  Quote: romaa
  winners + GAP, cheap much, iz good, izzz goooood!


Gap is not cheap unless u consider a hoodie costing $80 2 be cheap...winners has different name brands it doesnt have its own brands btw.

Anyway, I like American Eagle, Hollister,Costa Blanca, TNA, Roots, Abercrombie & Fitch, Jean Machine and Guess!!


jap much?
haha
<333


lol....ummm....IM NOT A JAP!!!..u and ruthi keep callin me dat lol
<3<3


Pola its k ur my jap lolz but that American Eagle sweater is nice and warm tho
 
 
Pages: Previous Page - [ 1 2 3 4 5 ] -
Untitled Document