Join Now! Forgot My Password
tmeet - Forum - Cheating
Discussion Forum Index / Love, Sex and Relationships / Cheating
Pages: Previous Page - [ 1 2 3 ] - Next Page
   
pizdetz
30 / Male

Posts:581
Rank: God
Posted: April 24 2006 at 08:26 PM

  i spell it Dani,
i guess i didnt like the sex that much...wanted something better
 
   
PIMPOS
30 / Male

Posts:832
Rank: God
Posted: April 24 2006 at 08:26 PM

  birddddddd
 
   
TOO_HOT
30 / Female

Posts:65
Rank: Senior
Posted: April 24 2006 at 08:26 PM

  wow ur a nice guy
 
   
TOO_HOT
30 / Female

Posts:65
Rank: Senior
Posted: April 24 2006 at 08:27 PM

  so y didnt u just break up instead?
 
   
pizdetz
30 / Male

Posts:581
Rank: God
Posted: April 24 2006 at 08:28 PM

  sometimes u need to compare to see what already have....u know when ur drinking coke...but u didnt finish the can....u wana try pepsi

are u gona throw away the coke? NO
 
   
PIMPOS
30 / Male

Posts:832
Rank: God
Posted: April 24 2006 at 08:29 PM

  that was the worst example in the world lol
 
   
TOO_HOT
30 / Female

Posts:65
Rank: Senior
Posted: April 24 2006 at 08:30 PM

  i didnt know pop was a similar comparrison to women *hmm*
 
   
SolidMBaby
30 / Female

Posts:75
Rank: Senior
Posted: April 24 2006 at 10:58 PM

  never cheated never will
 
   
_INTRIGUE
30 / Female

Posts:11
Rank: Newbie
Posted: April 24 2006 at 11:00 PM

  omg im feeling some hostility oh no ... from what ive read so far.. nikki dumped boris? no? am i just confused? cant read? helpp i wanna be informed
 
   
PIMPOS
30 / Male

Posts:832
Rank: God
Posted: April 24 2006 at 11:04 PM

  maybe you should come swimming in the pool without your jeans next time and youll understand better
 
   
pizdetz
30 / Male

Posts:581
Rank: God
Posted: April 24 2006 at 11:04 PM

  yes big time.
 
   
Mike
30 / Male

Posts:127
Rank: Moderator
Posted: April 24 2006 at 11:07 PM

  niki garachiya devachka
 
   
_INTRIGUE
30 / Female

Posts:11
Rank: Newbie
Posted: April 24 2006 at 11:07 PM

  I DIDNT SHAVE MY LEGS SHEESH GET OVER IT and i wore a white T so that evens it out lol
 
   
Slavster
30 / Male

Posts:157
Rank: Addict
Posted: April 24 2006 at 11:08 PM

 
 
   
Slavster
30 / Male

Posts:157
Rank: Addict
Posted: April 24 2006 at 11:12 PM

  u guys are cracked..........thats all i gotta say
 
   
PIMPOS
30 / Male

Posts:832
Rank: God
Posted: April 24 2006 at 11:13 PM

  nooooooo we smoke crack were not cracked
 
   
Slavster
30 / Male

Posts:157
Rank: Addict
Posted: April 24 2006 at 11:15 PM

  hahaha.........yo when u done exams?
 
   
PIMPOS
30 / Male

Posts:832
Rank: God
Posted: April 24 2006 at 11:16 PM

  thursdaaaaay dawg..did you ask dain for photoshoop
 
   
Slavster
30 / Male

Posts:157
Rank: Addict
Posted: April 24 2006 at 11:18 PM

  ohh fuck i forgot......DAAAAAANIIIIII i need boris' photoshop please
 
   
_INTRIGUE
30 / Female

Posts:11
Rank: Newbie
Posted: April 24 2006 at 11:18 PM

  crack..? who said crack.? where? i want some
 
 
Pages: Previous Page - [ 1 2 3 ] - Next Page
Untitled Document